Blog

KEPUASAN MUKTAMAD

Rabu, 29 April 2009 - - 0 Comments


"Rahsia Bagaimana Isteri Dengan Mudahnya Mencapai Orgasma Walaupun Hubungan Penetrasi Belum Pun Dilaksanakan Kini Dibongkarkan!!
Dan sekiranya hubungan di kamar dilanjutkan pula kepada hubungan penetrasi, isteri anda bukan saja mencapai orgasma lebih dari sekali, tapi mampu juga mengalami ejakulasi pancutan juga...
Jika anda sukar atau tidak pernah memberikan kemuncak seksual(orgasma) walaupun sekali kepada wanita yang paling istimewa dalam hidup anda iaitu isteri anda selama ini, mungkin ini adalah laporanyang paling penting yang perlu anda baca.Saya tahu betapa kecewanya anda kerana tidak mampu memberikan orgasma yang didam-idamkan oleh yang tersayang.Saya juga pernah berada di tempat anda. Dan saya tahu bagaimana perasaan anda yang tidak berupaya memberikan kepuasan orgasma kepada isteri anda walaupun telah bermacam-macam cara anda cuba. Memang mudah bagi anda sebagai lelaki untuk mendapat kenikmatan ketika bersama isteri. Tidak kira apa jua cara digunakan, memang mudah bagi wanita membuatkan lelaki mencapai orgasma. Tidak dinafikan..
Akan tetapi apabila tiba pula giliran suami pula untuk memberikan kepuasan kepada isteri, kebanyakan suami gagal....Ianya tidak mengejutkan…Cuba anda lihat fakta benar di bawah,dan adakah anda tergolong dalam senarai fakta tersebut:
FAKTA!
70% wanitatidak pernah mencapai orgasma ketika bersama pasangannya.
60% wanitayang berkahwin berlaku curang pada suaminya (di Amerika). Mengapa?Terdapat banyak sebab, tetapi saya jamin salah satu sebabnya adalahkerana mereka ingin mencari kepuasan seksual yang tidak mampu suami mereka berikan.
Hampir 50%lelaki memiliki pasangan yang tidak pernah meminta seks (jika anda,adakah anda akan meminta sesuatu yang tidak dapat memberikan kepuasankepada anda?)
92% wanita akan
PURA-PURA ORGASMA hanya "untuk mengakhiri hubungan seks tersebut". Ini menunjukkan apa yang dilakukan oleh kaum suami diranjang tidak berkesan.
Dan masa terus berlalu, selepas bermacam-macam percubaan yang gagal dalam usaha untuk memberikan isteri anda orgasma, anda mungkin akan mendengar si dia bersuara seperti ini apabila anda ingin bersama:
“Saya terlalu penat”“Bukan masanyasekarang”“Saya sibuk hari ni”“Bukan malam ini…saya sakit kepala ni” atau…
DiaMemberitahu
ANDA:
“SayaTidak Mahukan Seks !”
Bolehkah anda bayangkan apakah perasaan anda jika terdengar dia bersungut ketika itu?
Ya, ianya amat melukakan hati anda..
Sungguh kecewa..Andapasti rasa terhina.Malu.Terpedaya.
Kini kekecewaan anda dan juga isteri anda akan diubati dengan penemuan yangterbaru di pasaran ini.
MemperkenalkanPenemuan Terbaru...

This entry was posted on 10:42:00 PG You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 ulasan:

Pengikut