Blog

PANCUTKAN ISTERI.COM

Jumaat, 10 April 2009 - - 0 Comments



Hubungan kelamin atau jimak adalah anugerah Tuhan yang tak ternilai harganya. Suami harus memastikan nafkah batin isterinya dilaksanakan dengan sebaiknya apabila berkahwin. Jimak yang sempurna akan memberikan kepuasan batin bagi suami isteri. Namun ramai isteri yang tidak puas ketika jimak bersama pasangan.
Sebagai suami, tanggungjawab besar terletak di kedua bahu anda untuk memastikan nafkah ZAHIR dan BATIN terhadap isteri anda dilaksanakan sebaiknya.
Ramai dikalangan isteri yang mengambil sikap mendiamkan diri sekiranya tidak puas...
Renungkan sebentar.....anda tidak nampak dengan mata kasar keperluan batin isteri. Lihatlah dengan mata hati anda. Adakah nafkah batin dia mencukupi ataupun atau cuma melebihkan keperluan zahir dan terlepas pandang nafkah batin yang lebih mustahak?
Anda lelaki yang dayus jika terus membiarkan isteri anda kegersangan.....

Jangan sampai isteri anda mula makan luar dan curang terhadap anda. Jadi jangan salahkan isteri jika mereka menyalahkan SUAMI walaupun isteri sendiri yang berlaku
CURANG!
Maka itu setiap kali isteri diajak berjimak, ada saja alasan mereka untuk mengelak. Persepsi mereka, seks adalah untuk keseronokan suami semata. Tak tercabarkah ego anda?.
ANDA dibelenggu dengan gejala ini....
ANDA buntu memikirkannya...
ANDA malu dan segan..
ANDA mahu penyelesaian segera.

Jadilah Suami Idaman Sekarang!
Kecapi Nikmat Kepuasan Seks Sebenar Bersama Isteri Anda
Usah Risau..Kami Ada Penyelesaianya!

This entry was posted on 10:16:00 PG You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 ulasan:

Pengikut